jueves, 18 de agosto de 2011

Cau la pluja

Cau la pluja
sòrdidament a la soledat clarobscura de la mar Mediterrània,
desapareixent sense voler-ho amb les últimes gavines que amargament es dissolen entre les meves llàgrimes.

Cau la pluja
des de ma desballestada finestra feta de desig i d'ofegades il·lussions,
de somnis sens amo,
                                 de promeses complertes,
                                                                         d'amors que anan i venen amb el vent de Llevant.


Cau la pluja
i en la meua recerca de l'impossible em vaig deixar seduir per tu, preciosa meua,
embolicant-me amb el misticisme del amor qu'emanes cada nit a l'ombra d'una miserable conexió d'Internet
i que perplex puc distingir a les petjades que dos enamorats van deixar a la vora de la mar.

Cau la pluja i jo, misteriosament feliç,
em passege per les aigües mortes prop del far de Santa Pola,
a l'espera dels records que mai no es deurien haver perdut a l'amarga soledat de les arenes guardamarenques.

Encara
cau la pluja.
                     Pobra Laureta.
                                            Este matí no podrà veure amanèixer..

T'estime :)

1 comentario:

  1. Em sorprén com has fet magestuosament aquest escrit en valencià.

    Darte mi enhorabuena por tu inspiración sería poco, es más, envidia es lo único que puedo mostrar por haber eclipsado totalmente lo que yo algún día pudiese haber escrito sobre lo que veo todos los días y lo que quiero que Laura vea el resto de nuestras vidas.

    Tan solo puedo desde aquí, en la lejanía del mediterráneo, darte un gran y cálido abrazo.

    ResponderEliminar